Poslední recenze (10)
Vikingové: Valhalla - Série 2 (2023) (série)
Druhá série je ještě lepší než první, a to se mi první fakt líbila. Postavy více do hloubky, nejsou tu žádné velké bitvy a přesto je děj napínavější a nenechá vás jít spát... Jen škoda, že budeme muset čekat na třetí sérii, protože ta prostě musí přijít!
Thor: Láska jako hrom (2022)
U Marvelů se už taky zbláznili. Miloval jsem Thora, celou sérii. Ale to, co z posledního dílu udělali, byla jen karikatura. Jak mě bavily předchozí díly, tak mě tento absolutně nebavil. Žena - Thór, absolutní úlet. Žena - Král - úlet. Na konci děti s blesky v očích... ach jo. Byla to slátanina, rádoby vtipná, ale mě bylo spíše do pláče. S Marvelem jako velký fanda končím...
Jan Žižka (2022)
Miluji historii. Jan Žižka mě bavil od začátku do konce. Nádherné scenérie České krajiny, úžasná dechberoucí hudba, skvělé souboje, dobové kostýmy i kulisy... Absolutně nechápu, proč má tento film tolik kritiky... Když skončil, lidé seděli v sále a nikdo se nezvedal. Byl to silný koktejl plný emocí. Dávám pět z pěti, protože jsem se úžasně bavil.