Recenze (13)
Avatar (2009)
Zážitek z 3D filmu v Imaxu zvýšil mé hodnocení na pět hvězdiček. Kdybych film viděla klasicky v 2D tak bych určitě nehodnotila tak vysoko.
U2 3D (2007) (koncert)
Naprosto uchvácena, neopakovatelný zážitek !!!!!
Tobruk (2008)
Film, ktery me na ceske pomery velice prijemne prekvapil.
Tip a Tap (1971) (seriál)
Dobrou noc strýčku Fido, dobrou noc děti.
My z konce světa (1975) (seriál)
Je pravda že už je to opravdu dlouho co jsem to viděla. Možna bych ted dala méně hvězdiček ale co si pamatuji tak mě to jako dítě moc bavilo.
My holky z městečka (1985) (seriál)
Čtyři hvězdičky hlavně za to že se v díle "Zloděj" objeví moje základní škola, přesně tak jak vypadala když jsem do ní chodila já. Jinak bych dala tři.
Osudový dotek (2004)
Po opětovném shlédnutí Butterfly Effect, měním své hodnocení ze 4 na 5 hvězdiček. Oceňuji propracovnost scénáře do posledního detailu.
Osvícení (1980)
Here's Johnny :)
Šestý smysl (1999)
U tohoto filmu jsem opravdu ráda že mi nikdo neřekl závěrečnou pointu. Závěr byl opravdu překvapující. Scénář je brilantně propracován do posledního detailu. Jeden z mála filmů, který když skončil tak jsem se na něj okamžitě začala dívat znova a viděla jsem ho podruhé uplně v jiném světle.
Kurz negativního myšlení (2006)
Příjemné překvapení letošního filmového festivalu v Karlových Varech. Očekávala jsem úsměvnou norskou komedii, ale že se budu smát tak moc jsem si nepomyslela ani v nejmenším. Dobré herecké výkony podtrženy nečekaně překvapivými zvraty v ději proměnily tento film pro mne v jeden z nejlepších kousků tohoto roku.