Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
První série je super extra třída, pecka pro náročné. Matthew McConaughey v životní formě.
Městečko Twin Peaks (1990)
Luxus pro náročné a vnímavé lidi, který už nikdy nic nepřekoná.
Daria (1997)
Nejvtipnější věc, která kdy vznikla. Avšak pro mě přípustná pouze v angličtině, viděla jsem jeden díl česky a ten dabing to celé zabil. V originále je to prostě dokonalé. Přesně to shrnula Jane : " Life sucks and then you die." :D
Simpsonovi (1989)
Bart: "S tou zlomenou nohou si tohle léto vůbec neužiju." - Homer: "Neboj se, chlapče, až budeš pracovat jako já, neužiješ si žádný léto."
Hercule Poirot (1989)
Pane Poirote, není to už nudné mít pořád pravdu? - Ne.
Šumná města (1995)
Komu se nelíbí za moje na mym, ať sobě vystaví lépěji na svym.
Okresní přebor (2010)
Noha: "Myslíš, že ho to bolelo? Že trpěl?" Vetchý: "Kdo?" Noha: "No ten bažant." Vetchý: "To ne, co blbneš, tak voni vědí, že jsou na jídlo, ne? Nejsou blbý."
Svět tajemných sil (1985)
Luxusní retro záležitost, skvěle zpracované dokumenty od člověka, který má v hlavě.
Stopy, fakta, tajemství (2012)
Nemyslím si, že by bylo špatné zmínit tragické osudy lidí,ikdyž to nejsou mučedníci z Osvětimi. Každý člověk je důležitý a jeho těžký život by neměl být ponižován jen proto, že to někomu z dneška nepřijde "tak strašné". Kdo si dovolí soudit tíhu něčího osudu a jestli si zaslouží, aby se o něm znovu mluvilo,nebo ne, tak ať si pustí VIP zprávy, aby se dozvěděl, na které bradavce má Hanychová nový piercing.
Gilmorova děvčata (2000)
Je to vtipné, je to roztomilé, je to lidské, perfektně zde funguje nadsázka. A o tom to je. Žádná debilní americká limonáda, ale příběh, který je milý a velmi pohodový. No a Kirk? To je bez komentáře!!! :D " A jako písek v přesýpacích hodinách ubíhají Gilmorové našich životů." ;)