Poslední recenze (45)
Bohemian Rhapsody (2018)
Naprosté filmové prázdno. Řemeslná skořápka, ale uvnitř nic není. Točil to "umělecký strojvedoucí" (viz Evžen Boček).
Masaryk (2016)
Zcela subjektivně je to skvělý film, nicméně bych asi doporučil sledovat jej poté, co zhlédnete Ztraceni v Mnichově. Poté, co se podíváte na Masaryka, by měl následovat Anthropoid a pochopíte hodně o vedlejší postavě, která je ve všech těchto událostech rozhodující a mnohokrát nedoceněnou osobností. U Masaryka je první část tak rozvleklá, že jsem opravdu nevěděl, co si má hlava s filmem počne, ale postupně jsem byl vtahován do děje tak, že nakonec jsem měl pocit téměř naprosté dokonalosti. A v hlavě se mi film promítal ještě několikrát, což je právě dobrým znamením toho, že je to film, který vám poskytně mnoho cest k přemýšlení.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Čtyři hvězdy proto, že: a) tvůrci, na rozdíl od ostatních "tvůrců" jsou schopni pracovat s detailem, ctí historické skutečnosti a tak opravdu před první světovou válkou má katedrála sv. Víta opravdu jednu věž. Jenže, to by si takových drobností musel někdo všimnout, jako velmi nenápadného, ale zcela evidentního vzestupu českého národa, což lze vidět na tom, jaké pstavení zaujímají Češi v úvodních dílech seriálu a kým jsou v posledních dílech. b) proto, že výkony herců nejsou rozhodně statické, naopak, opět je potřeba se dívat pozorně, neboť sdělení není na povrchu. c) proto, že je seriál podhodnocen.