Recenze (151)
Baba na zabití (2003)
Málo vtipné a miestami dosť nechutné... jedna * je za Drew, ktora sa podobá na moju kamarátku :o))
Garfield ve filmu (2004)
hodnotím to z pohladu svojich 6 ročných dcér, ktoré sa v kine výborne bavili. Je to proste detský film robený pre deti :o)
Shrek 2 (2004)
Rozprávkovejšia rozprávka :o)) Tento film má veľkú smolu, že bola predním natočená/vyrendrovaná jednička :o))
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
Klasicky C-čkový "horor" s prehladným dejom a príšernými hereckými výkonmi. Najprv som si myslel, že to bolo točené v 80tych rokov, ale rok 1998 ma dostal..
Starsky & Hutch (2004)
Snoop Dogg - je ďábel :o) Bena Stilera moc nemusím, ale Diskobitka stála zato :o) Musím sa však priznať, že tandem Wilson - Chan boli presvedčivejší
Poslední samuraj (2003)
Nádherný film, nádherná hudba, perfektný námet, skvelé spracovanie - hviezdička dole za Cruisa, v tomto filme naozaj nemal čo hľadať. Shicurei shimasu...
Den poté (2004)
Vyborne som sa bavil - zial nie na filme, ale na kolapsoch v nom :o) ale to samozrejme nevadi. Už sa teším na "DEN POTOM 2"
Žába k zulíbání (2002)
Asi som iný, ale ja som sa celkom dobre bavil. Schneider bol vynikajuci - ale Sandler mi tam pripadal ako päsť na oko, načo tam vôbec bol??
Zloději a vyděrači (2001)
výborný český dabing :o) Inak celkom pohodová oddychovka :o)
Identita (2003)
Kúsok nadpriemerom. Priehľadný koniec. Nič viac - nič menej. papa