Recenze (34)
Chata v horách (2012)
Nejlepší použití jednorožce v dějinách filmu!
Avengers (2012)
DOKONALÁ akce a ještě lepší efekty + technologický fetišimus = moje maximální spokojenost. Jdu do kina znovu!
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Kniha je kniha...
Jógiša X no kenšin (2008)
V Y N I K A J Í C Í !
Muži v naději (2011)
Po delší době kvalitní česká komedie, u které mi to krásně utíkalo a zasmál jsem tím správným způsobem. Jelikož po zkušenostech s českými filmy jsem očekával maximálně průměr, byl jsem mile překvapen. A pak že to nejde.
Haló, tady Indie (2010) (seriál)
Madhuri a Charlie rulezzzz!
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
"Leze z tebe vetřelec" ... Místy je to brutálně vtipné, ovšem na čistých pět to u mě není. 4,5*
Centurion (2010)
3,5*, ale že to je Marshall, tak dám 4. Opět potvrdil, že se nebojí přidat "trochu" krve a já se u jeho dalšího béčka opět bavil. Ne jako u Doomsday, ale bavil. Těším se na jeho další film, protože kvalitních akčních béček není nikdy dost.
Ong-Bak 2 (2005)
Kašlu na děj, chtěl jsem vidět pořádnou řežbu a dostal jsem snad víc, než si člověk dovede představit!
Neplodná obrana (2008)
Odprostil jsem se od hodnocení hereckých výkonů, stupidnosti scénáře a děje a dávám 4* za výbornou zábavu. Od komedie čekám pouze pobavení a smích a to jsem zde dostal.