Recenze (45)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Nostalgie nabušená sebekritickým humorem se sice tváří, že má parádní rozpočet, ale v jednotlivých scénách je vidět, že nemá. Nejde o to, že bych chtěl soudit podle rozpočtu, ale když ho film nemá, proč točí tak drahý scény? Hlavně scény s greenscreenem vypadali, jak z osmdesátkovýho videoklipu. Vaughn se měl spíš držet těch praktických (zatopená "kasárna"), ty byly parádní.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Že se většina postav mezi sebou domlouvá řvaním ještě snesu, ale finále filmu vyznívá ještě prázdněji než žaludek somálskýho dítěte. Zajímavost: Princ Egyptský, animovanej muzikál se stejnou tématikou, má 82%. To něco vypovídá.
Pot a krev (2013)
I když bych se jen nerad řadil mezi Bayovy hejtrs, tak musím říct, že tenhle film je na mě moc. Je to asi tím, že sem byl při jeho sledování dost při smyslech. Asi je to dobrá sranda, když seš někde s kámošem pod vlivem, ale jinak mi to přišlo jako naleštěná óda demenci tří kulturistů a americkej právní systém. Né, že by to nemělo určitý kouzlo, ale těch bylo v Harry Potterovi víc.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Tenhle film je ták utahanej...A jestli sem hejtil Atlas mraků kvůli tomu, že vám nutí nějakou svojí přechytračilou myšlenku, tak tenhle film by si zasloužil trest smrti oběšením. To jak do vás láduje ty kecy o rozhodování bych ještě bral, ale to celý to působí jakoby scénář napsalo sedmiletý dítě a jako předlohu mělo sen svýho psa. Rozpadá se to ironicky, skoro všude kromě toho, kde se muselo improvizovat s doprovodnými herci, což byl podle mě, dost brilantní krok. Finální rozhřešení je ještě neuspokojivější než z Interstellaru.
Grandhotel Budapešť (2014)
Film se mě dotkl né tolik výpravou, ale spíš zpracováním. Kinematografie je překrásná a hrává omalovánka, kamera a střih působí jako by Tarantino natočil něco pro svojí babičku. V dobrým slova smysl. Obsazení je nadupaný, stejně jako Fiennesův výkon. Pohlazení na duši.
Coach Carter (2005)
Důkaz, že sportovní filmy jsou formát, který není záležitost minulosti, stejně jako Samuel L. Jackson.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Tohle je jeden z důvodů, proč Carreyho uznávám. Už jen koncept tohohle filmu je prostě čistá scénáristická rozkoš!
Vyměřený čas (2011)
Super koncept, který někde v polovině produkce zlenivěl, aby se zalíbil všednímu divákovi a tak nakonec přináší zcela všední zážitek.
Kick-Ass (2010)
Tenhle film mám rád stejně jako Vaughna a celej jeho cast, ale bohužel (a bohudík) jsem měl příležitost si přečíst originálního Kick-asse od Mark Millara hezky v lepený vazbě a to bylo prostě...o level lepší. Filmovej Kick-ass je jako filmy obyčejně bývají - snový. Komiks je ovšem dost surovější, tajemnější a dosahuje mnohem lepších zvratů okolo Big Daddyho a Red Mista. Ale i tak se budu na Kick-asse v jakkýkoli formě vždycky rád kouknu.
Želvy Ninja (2014)
Velká sranda, co si zoufale a zbytečně místy hraje na vážnou dramatickou akci + nejtrapnější záporák světa. Proč? Když děláte film o pubescentních ninja želvích mutantech, tak je na místě trochu zvolnit.