Recenze (45)
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Oproti Ep.I tohle už JSOU Hvězdné války se vším všudy a chvil, kdy jsem měl při filmu nutkání tleskat bylo mnoho. Ale nezlobte se na mě, ale ať jsem jakýkoliv fanoušek Hvězdných válek, tak za takové p****y ve scénaři se ***** dát nedá..."Tento konflikt zřejmě nevyřešíme pouze pomocí Síly...ale světelnými meči..." COŽÉÉÉ???
Super Size Me (2004)
Kam se ubírá americký dokument pod režií pánů Morgana Spurlocka a Michaela Moorea??? Někam, kde to tím co dokument je, nový, nezávislý, objektivní a zajímavý pohled na určité téma, vůbec nezavání. Mooreovi jsem jeho jednoznačně zaměřené dokumenty ještě sežral, i díky výběru témat (zbraně, B.U.S.H), ale tady ne. Absolutně neobjektivní,povrchní, hrající si na něco čím to ani náhodou není. Ale je to zábavné a před Morganem oparvu smekám...i když, kdo z nás o tomhle vždycky nesnil :D Že je ve Státech všechno větší??? Ano a huba Morgna Spurlocka je největší :-)
Místo nahoře (2004) (seriál)
S tím, že podle místního hodnocení je pro seriál ČT podle mě maximum čtyři hvězdičky :-)
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Hurááá...na Raydena se zapomenout nedá...jsem rád že můžu říct, že kouzlo některých filmů přetrvá v mysli až do "dospělosti", můžu-li to tak nazvat..:-)
Poslední akční hrdina (1993)
Ze současného pohledu asi 6/10,ale když si vzpomenu na první shlédnutí tohohle filmu v 10 letech , je to prostě za ***** :-)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Na tenhle díl jsem opravdu moc starý...jsou filmy určené pro děti, které mají své kouzlo a jsou určené i pro starší diváky, ale mám pocit, že tohle je film POUZE pro děti..3 hvězdičky snad jenom za to, že zde hrají stejní herci, jako v dalších dobrých dílech, a že je to Potter
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
NO. I AM YOUR FATHER!...scéna ze všech scén nejscénovatější. Kvůli téhle scéně byla celá série natočena. :-)..ne, vážně, Hvězdné války jsou fenomén, zábavný fenomén. Ten kdo je bere vážně, je neuzná, protože nejsou dost sci-fi,ale ten kdo je bere jako to co jsou, a to hvězdnou pohádkou pro dospělé, se na ně s úsměvem vždy rád podívá..
Frida (2002)
Je to sice trochu o ničem, ale takovému pocitu se ve většině biografických filmů nevyhnete... Duo Hayek-Molina totiž ve svých proměnách, jak jde život, dokáží zcela zatáhnout diváka a nenechat ho chladným a síla Fridiny vůle žít, mi vehnala slzy do očí...bravo..8/10
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
No dětství..;-)..ta kočičí indická princezna byla první opravdová kráska mého života :-)
Československý filmový týdeník (1954) (seriál)
Tady se dát jen ***** nebo odpad!...pro mě je tohle skvělá, zábavná čtvrthodinka...je pravda, že pro lidi, kteří jsou zatíženi minulostí mnohem více než já, je tento týdenník rozporuplnější a obtížněji v 21.století stravitelný