Oblíbené filmy (10)
Saw 6 (2009)
Skrýš (2010)
Výměna (2008)
Předtucha (2007)
Hory mají oči (2006)
The Collection (2012)
Sirotčinec (2007)
Erin Brockovich (2000)
Pevné pouto (2009)
Film se mi líbil, moc hezky natočeno, četla jsem i knížku...herecké obsazení vynikající, mě se ten film hodně dotknul, a nemohu opomenout výbornou ženskou roli babičky Lynn. Příběh vypráví o ztrátě a vyrovnání se s ní, o tom co je mezi nebem a zemí..o rodičovské lásce..je vyprávěn něžně...myslím že osloví více ženské publikum...