Recenze (316)
Sebevrazi - Love story z onoho světa (2006)
Výborný nápad na scénář, ze kterého se dozvíte, že páchat sebevraždu je blbost, protože na onom světě se budete mít ještě hůř než v životě.
Elizabethtown (2005)
Kdyby to nekazil svou prázdnotou a netečností Orlando a kdyby tam nebyl ten nablblý Suicide machine, tak by bylo 5*.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Nebýt krysoveverky Scrata, tak nevím, nevím...
Splašený vlak (1985)
Špatná muzika, neustále opakované dialogy, ale jinak slušné béčko!
Spojenec (2006)
Ale opravdu nechápu český překlad názvu filmu...
Sahara (2005)
Pěkný béčko s pěknou muzikou...
Ohněm a mečem (1999)
Záleží, jestli hodnotíme seriál (ideální), nebo prostříhaný 3dílný celovečerní film (vystřižené jsou zrovna zajímavé scény). Každopádně jde o skvělý kousek, kde k dokonalosti přebývají pouze násilné komediální scény. Jako by si Hoffman řekl, že bez humoru by to nešlo. ŠLO!
Cikánka (2001)
Velmi příjemný nenáročný kousek. Jako jednohubka :) A dobrá!
Domino (2005)
Slabší děj zakrývají barvičky a rychlé prostřihy. To hlavní v Dominu jsou dobré herecké výkony a výborná muzika. Soundtrack už mám ;)
Zkrocená hora (2005)
Hodně smutný a hodně pěkný!