Recenze (11)
Anthropoid (2016)
Thomas Shelby je Slovák a strieľa náckov.
Legendy zločinu (2015)
Výborný Hardy. Škoda nerozvinutia "americkej" linky, s Lanskym mohla byť sranda.
Žena v kleci (2013)
Nordic noir v tej najčistejšej podobe.
Dítě číslo 44 (2015)
Nikdy nie je neskoro začať hovoriť aká doba bola po vojne v Sovietskom zväze... zvlášť nie dnes. "V ráji není zločinu... "
Nymfomanka, část I. (2013)
Za poslednú dobu konečne film, ktorý je úplne iný ako všetky ostatné.... Viac napíšem po dopozeraní druhej časť :-)
Jeden musí z kola ven (2011)
Dokonalosť. ten film nemá výraznejšiu chybu. Oldman je TOP.
Kandidát (2013)
Česi sa na tomto filme smiať nebudú lebo nebudú rozumieť :) BTW McDonald's scény alá Pulp Fiction sú fakt super.
Světová válka Z (2013)
Po prečítaní knihy som čakal epický zombie masaker. Dostavili sa 2 momenty prekvapenia. Ten prvý prišiel asi po 15 minútach keď som si uvedomil, že s knihou to bude mať spoločný akurát tak názov a ten druhý cca 3 minúty pred koncom keď som si uvedomil, že sa tam v podstate nič nestalo.
Podfukáři (2013)
Tak veľmi som chcel uveriť tomu, že to celé dávalo zmysel ale nejak som zaspal kvôli scenáru (na ktorom robilo 5 ľudí!). M. Caine ani nestihol poriadne zahrať, Freeman mi prišiel pod svoju úroveň, Eisenberg mal na môj vkus priestoru až moc a Isla bola fajn :))
Revival (2013)
Najprv som si myslel. že sa bude jednať o jednu veľkú reklamu na SaSaZu a promo Nightworku. Škaredo som sa mýlil. Dokonca aj Prachař tam bol menej ako 5 sekúnd (a to už je čo povedať). Štvorica hlavných protagonistov hrá výborne (a Geišberg ani zďaleka neťahá za kratší koniec , práve naopak :) a celkovo sa film tiahne na vlne nostalgie a myšlienke, že všetko sa jedného dňa skončí, tak prečo si to ešte posledný krát neužiť?!