Recenze (19)
Firefly (2002) (seriál)
Musím říct, že ikdyž se mi zprvu ten mix westernu a sci-fi trochu zajídal, zvykl jsem si na něj a po čtrnácté epizodě na mě sedla touha po dalších dílech a následná depka z toho, že žádné další už nebodou. Co mě na seriálu chytlo nejvíc, byly postavy. Každá má něco do sebe a dohromady tvoří neskutečně poutavý a příjemný příběh. Myslím, že kdyby měl seriál rekvizity a finanční rozpočet, jaký měla Serenity, nemuselo by to s ním dopadnout zdaleka tak náhle a rychle. Bůh ví, co však měli producenti z Foxu na mysli, když se rozhodli seriál zrušit.
Pro strach naděláno (2012) (seriál)
Neskutečně věrná parodie na všemožné praktiky, které do nás cpou televizní kriminálky. Takhle si představuji pořádnou parodii. Drobné chybičky klidně přehlédnu, když jde o skvosst jako je tento. Pět hvězd!
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Myslel jsem si, že mě Hot Fuzz pobaví v každé minutě. Ale nevím, tenhle humor mě tak trochu minul. Neberte to špatně, komedie je to úžasná, zvrat ke konci příběhu a finálová bitka v modelovém městečku jsou úžasné, ale když chci vidět bravurní britskou parodii na detektivky/akčňáky, sáhnu radši po Touch of Cloth.
Susedia (2006) (seriál)
Tak toho jsem si narozdíl od Paneláku všiml až v nedávné době, kdy byli Sousedi uvedení na lokální TV Hovna. A hle, o co vše jsem přišel!
Panelák (2008) (seriál)
Spolu se Susedia vrchol slovenské tvorby... Kecám, je mi z toho šoufl. Ani nevím, jak slovy vyjádřit plytkost seriálu a zároveň mé znechucení celým případem.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nejhorší na tom je, že je to nejsledovanější seriál v ČR, a TV Hovna z toho také náležitě profituje.
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
Odvar toho nejhoršího z české verze...
Ulice (2005) (seriál)
Já myslím, že odpad! si Ulice rozhodně nezaslouží. Není to nic duchaplného ani převratného, ale koukat se na to dá a je to rozhodně mnohem lepší než třeba Ordinace. Na odreagování u telky ideální záležitost, protože u toho alespoň nemusíte přemýšlet.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Zas tak špatné to nebylo, určitě by se daly najít mnohem horší dílka...