Recenze (1 377)
Gulliverovy cesty (2010)
Blbina s pripečeným scenárom, dejom aj hercom. Ale chvíľami celkom pôsobivé a vlažne zábavné. Zopár vtipných situácií a scén. Miestami fajn efekt a hromada kecov. Veľmi jednoduché a prostoduché pre nenáročných divákov. Alebo iba proste film na oddych. 52%
Saltová (2010)
Zručne natočený špionážny thrillerík, ktorý hlavne baví, nie že by nejak hrial pri srdci. Nič vážne na zamyslenie, ale akčná jazda, ktorá odsýpa a človek sa ani na chvíľu nenudí. Navyše Cruisea nahradila Angelina Jolie, čo je divný ťah, ale nakoniec sa asi nikto nehneval. 68%
Paranormal Activity 2 (2010)
V podstate to isté čo prvý diel, pre niekoho stereotyp, pre niekoho hrozná nuda, no ja som bol celkom spokojný a film som si celkom užil v noci a sám, na plazme s dobrým zvukom. Niektoré scény podarené, niektoré zábery celkom mrazivé, ale inak kde nič tu nič. 50%
Světáci (1969)
Kupodivu veľmi príjemná staršia československá zábava s fajn hláškami a situáciami a herci boli vcelku prirodzení a v pohode. Bavil som sa a film pobaví viacero vekových kategórií. 70%
Život po životě (2010)
Na Clinta Eastwooda až príliš pomalé a príliš málo ducha. Slabo vypointované a uvarené takpovediac z vody. Dá sa na to pozerať, herci nie sú zlí alebo nesympatický. Film práveže pôsobí celkom sympaticky, ale určite mnohých nudí. Kde nič tu nič a zrazu koniec. Každého určite navnadí úvod a katastrofa s vlnou tsunami. Tá scéna je veľmi dobre urobená a dramatická, plná kvalitných trikov, ale diváka príliš navnadí. Nominácia na vizuálne efekty je krivda napríklad takému filmu TRON, ktorý si aspoň tú nomináciu zaslúžil ak nie samotného Oscara. Hereafter je jedna z tých priemernejších drám. 65%
Oči války (2009)
Colin Farrell zahral parádne, je to naozaj vyzretý herec, ktorý vie zahrať viacero úloh a navyše v každej mu to sekne. Dej filmu je pomalší, ale vážny a dramatický. Je to dobrý film, ktorý si zaslúži viac ohlasu. Reklama je ale príliš malá na to , aby prilákala viac ľudí. 70%
Teče tudy řeka (1992)
Veľmi pekná dráma, príbeh zo staršieho obdobia v Amerike. Redford ako režisér je veľmi zručný a zdatný. Maličký Gordon-Levitt a mladý Brad Pitt v začiatkoch tiež slušne zahral. Veľmi pekné prostredie. Nejde síce vo filme o niake filozofické a hlbšie veci, ale príbeh je príjemný. Film by mohol byt o niečo kratší. Je to medzi 3* a 4*. 70%
The Cottage (2008)
Taká menšia blbinka rozbiehajúca sa ako krimi alebo thriller s prvkami komédie, ale ku koncu sa to niak obráti naruby a je z toho horor tipu vyvražďovačky. Trocha tupé a ploché, ale vcelku baví a treba dodívať do konca. Film nie je pre každého, ale stojí za pozornosť. Andyho Serkisa som v tomto nečakal, ale zahral fajn. 62%
Skafandr a motýl (2007)
Výborná dráma, z ktorej bolo cítiť veľa emócií a konečný výsledok bol aj tak veľmi smutný. Tragický osud cieľavedomého a úspešného muža, ktorý ochrnie na celé telo a do konca života je pripútaný k invalidnému vozíku. Veľmi smutný príbeh, ktorý je výborne natočený a samozrejme podľa skutočnej udalosti. Kamera je bezpochyby originálna a výborná. Celý film divák súciti s touto obeťou nehody, ktorá mu zničila život. Veľa emócií, dramatickosti a beznádeje. Aj napriek tomu sa nájde priestor na úsmevnejšie situácie. Tragika samozrejme vysoko prevažuje. Hlavná úloha je skvelo zahraná Amalricom, ktorého si odteraz budem viac vážiť ako herca. 85%
Ledově ostří (2007)
Bláznivá komédia, ktorá má gule. Fakt ma dokázal aj Will Ferrell (ktorého moc ako komika zrovna nežeriem) pobaviť ako komik. Ústredná dvojca mi prišla strelená ako Loyd & Harry v Blbý a blbší. Scénky boli fajn a bolo vo filme natlačeného kopec humoru, ktorý bol síce sem tam trápny a prehnaný, ale poväčšinou slušne pobavil. Dej filmu samozrejme také mierne komediálne klišé. No film odsýpal rýchlo, bavil takmer stále a v konečnom dôsledku je to aj tak ibá taká blbinka alebo trapošinka alebo ako by sa to dalo charakterizovať. Ja som bol ale celkom spokojný. 65%