Recenze (426)
RoboCop (1987)
Directors cut lehce úchylného Verhoevena stojí za to
Rob Roy (1995)
Zvláštní ocenění především pro T. Rotha. Jeho záporák je hustě slizkej
Cesta do zatracení (2002)
Úžasná gangsterka s úžasným T. Hanksem a ještě úžasnějším P. Newmanem. Super režie i kamera
Ricochet: Odražená střela (1991)
Napínavé, dobrá zápletka, má to spád, dobré herecké výkony. Mohu vřele doporučit
Resident Evil (2002)
Po pravdě jsem to jako velký fanda počítačové hry čekal lepší. Hl. role je trefená perfektně, ale jinak docela nuda
Rebelové (2001)
Opět jeden z těch povedených polistopadových filmů
Rambo III (1988)
Zase až tak nepovedené to nebylo, akční scény jsou dokonalé a S. Stallone jako Rambo je se svým "minimalistickým "hereckým projevem nenahraditelný
Rambo II (1985)
Pokud oddělíme fakt skutečné války ve Vietnamu, je to jeden z vrcholů akčního žánru
Rabín, kněz a krásná blondýna (2000)
Příjemné a vtipné. Stojí za shlédnutí
Přízračný svět (2001)
Všude tak dobře hodnocený film a já jsem z něj byl nějak mimo. Kravina