Recenze (17)
Killer (1989)
Ta hodnocení jsou myšlena v nadsázce? Sledoval jsem sice se zájmem, ale jen z důvodu, toho, zda jsou scény myšleny opravdu vážně a co ještě příjde. Ke konci už film začal nudit, stále to samé. Ale jak se ti dva v závěru minuli, to už sem se zase smál:)
Anatomie života - Moje duše, moje krev (2021) (epizoda)
Příšerný a to jsem to jen poslouchal z druhý místnosti
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Nejak nepobiram nektery negativni komentare.. wtf?! ja se fakt bavil:)
Mrazivý lov (2019)
Ty jo tak spatny herecky vykony a stupiditu deje sem dlouho nevidel:( a ten pad asi ze 100 m na konci filmu.. vyleze z vody, ok nic mi neni:D to by zavidel i Van Damme jako univerzalni vojak, vlastne snad i Aquaman. To proste ne:D Jedna hvezda za ty vlky, ale to se muzu kouknout treba na Animal Planet
Superžralok (2011)
Nene:D
Říkali mi Džigu (2015)
Zajimavej snimek, hlavni hrdina dost syrovej, zadnej sladous jako v amerikejch pocinech podobnyho zanru. Misty az dost brutality. Pozvolnej zacatek, vlastne celej film byl v pomalejsim tempu, ani chvili sem se ale nenudil. Mozna se z toho ale dalo dostat jeste trochu vic. Po vcerejsim zhlednuti Vetrelec Covenant mi to zas zvedlo naladu😀
Vetřelec: Covenant (2017)
Stejnej pruser jako Prometheus. Stupidni chovani postav, ktere jsou navic nezajimave a nezapamatovatelne, opet se ve filmu asi tisickrat objevi slovo "víra", zaver byl napsanej uz ve vcerejsich novinach. Jako samostatnej film bych to jeste zkousl, ale pokud to vazne ma byt brano jako pokracovani Vetrelce, tak je to opravdu ubohy!
Bitva v Ardenách (2009)
Snad nejhorsi valecnej film, absolutne nezajimave postavy, nuda, nuda a zase nuda
Ničivá hrozba (2004)
To je jak kdyby se v tom filmu mezi sebou bavili dementi
Sucker Punch (2011)
No to je ale kokotina, nechapu proc sem dal poprve jednu hvezdu. Proc holky nenatocily radsi porno:|