Recenze (2 482)
Barbar (2022)
Nedá se říct, že bych to všechno už někde neviděl, i tak to je ale velmi zábavný a místy vtipný film. Super je, že to dokáže ve spoustě míst překvapit, protože film tak trochu klame tělem.
Nenávist (2002)
Možná se to míjí kulturně a já to nechápu, nebo jsem obecně blbej, nebo je blbej ten film. Mel jsem strašný problém se zamenitelnosti těch lidi. A s časovými liniemi. A vůbec se vším. Kde je kurva to děcko? A kde je ta bába?
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Aby to doopravdy fungovalo, muselo by to jít proti proudu. A to bohužel nejde, což je postupně vidět. Tvůrci nepochybně mají talent, ale nemají odvahu. Škoda. Vlastně je to v souhrnu také sexuálně explicitní, nicméně v zásadě velmi korektní Beverly Hills 902 10.
Propast (1989)
Už je to dlouho, co jsem to viděl, fakt dlouho. Možná třicet let. Každopádně si pamatuju, že mě to ze začátku bavilo a pak čím dál míň. Hodně dobrá je ta věc s vodou ve skafandru, se kterou jde dýchat. Jinak ale bohužel se to hodně stočí do pohádkova a to já nemám rád.
Christine (1983)
Původní knížku jsem četl, jako mnoho dalších od Stephena Kinga, a patří spíš mezi ty slabší. Nicméně schopnost vytvořit dusnou atmosféru, kde se skrývá něco zlého, má o něco lepší než film. Řekl bych, že jde o průměrné zpracování předlohy, která nenadchne, ale ani zásadně neurazí.
Neviditelný na útěku (1992)
Mám Chevyho rád od Bláznivé dovolené, nicméně tady mi nesedl a vlastně mi nesedl ani ten humor, takže jsem se skoro nesmál. Což mi u komedie přijde spíš špatně.
Šílenství (1994)
Bavilo mě to. Hlavně to prolínání rovin a naznačování, že ne všechno, co se zdá jako realita, jí skutečně musí být. Celkově mi přišla zábavnější první polovina, ale tak už to u hororů bývá, že se člověk víc bojí neznámého, než různých chapadel.
Od soumraku do úsvitu (1996)
První půlka je taková ta Tarantinova klasika, kde jsou lupiči, co říkají spoustu hlášek. Druhá půlka jsou zombíci. Jako celek mě to nijak zvlášť neuchvátilo.
Obyčejní chlapi (2022) (TV film)
Kdybych to měl hodnotit očima někoho, kdo o téhle části války a vyhlazování židů na východě slyší poprvé, asi bych to viděl na čtyři hvězdičky nebo lepší tři. Takový mírně nadprůměrný TV dokument. Jenže pokud jste o tom už něco četli/viděli, pak vám logicky tohle pojetí musí přijít až primitivně zjednodušující. Film využívá reálné záběry a fotky z masových poprav (nicméně filmovat bylo zakázáno, takže se toho moc nedochovalo) a hrané scény (které jsou slabé). Do toho vše komentují historici.
Acapulco (2021) (seriál)
Takový feel-good seriál. Není to nějak třeskutě vtipné, spíš se u toho člověk tak usmívá. Jediná otravná postava je ten kluk, ten mi svým přehráváním lezl strašně na nervy. Naštěstí ho tam není tolik.