Poslední recenze (103)
Bod obnovy (2023)
Přiznaná kopírka a inspirace od větších bratříčků a sestřiček (viděl jsem tam Blade Runner, Ghost in The Shell aj.), no a co? Na české poměry skvělý počin a je až sci-fi, že to vzniklo a relativně dobře to funguje.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Wow! To byla hrůza :-( Příběh předvídatelný a céčkový. Akce nepřehledná CGI břečka. Nesympatická Megan a až nedůstojný Dolph, zbytek party nestojí za řeč, kromě Jasona, který si asi vytáhl nejkratší sirku a musel to oddřít skoro celé sám. Prosím už dost! Jedna za film, druhá za Iku a Tonyho.
Princezna ze mlejna (1994)
Teď jsem koukal poprvé s dcerkou, abych ji zabavil při nemoci. Je to plné nesmyslů, blbosti a strašně uječené... Ale jako malý slušný hoch, jsem tu pohádku měl hrozně rád. Jako otec za 2* a jako prcek za 4*