Poslední recenze (28)
Vyprávěj (2009) (seriál)
Moja terapia :)
Zelená kniha (2018)
Dlho odkladaný, o to hlbšie však zapísaný v srdci :) V predvečer udeľovania cien Academy Awards som sa rozhodla, že si ho pozriem. Priznávam, nijako ma nelákal, predsa len, komédia, road-movie...to nie sú zrovna moje obľúbené žánre, stále to však mohla zachrániť tá dráma :) A stalo sa, čo som teda ani vo sne nečakala. Snáď všetky emócie zo mňa dostal. Smiala som sa, vzápätí som bola dojatá, nahnevaná, pri listoch Dolores usmiata, chvíľu som ňou dokonca bola... :) Viggo veľká paráda, trošku ma sklamalo, že si neodniesol Oscara v hlavnej mužskej kategórii, pretože podľa mňa si ho zaslúžil. Ali mu krásne sekundoval, všetko do seba pekne zapadalo, a pritom šlo o skutočný príbeh, o to viac pre mňa fascinujúca záležitosť. Ľudská nevraživosť, nepochopenie a zaryté dodržiavanie často úplne nezmyselných pravidiel, to všetko nakoniec nedostalo šancu, resp. dostalo na frak. A tak by to malo byť. Rozprávky nie sú výmysel! :)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Došli mi hviezdičky... a stále je málo :)
Poslední deníček (4)
Až se vzbudím
bude všechno dávno pryč