Oblíbené filmy (10)
Drž hubu! (2003)
Rabín Jákob (1973)
Môj najobľúbenejší Funésov film. Tento film má u mňa len jeden mínus a to absenciu dabingu v podaní F. Filipovského. To však nahradzuje plusmi ako je nazabudnuteľný tanec, Funésova geniálna neverbalita v pasáži s policajtom na pumpe, letisko, továreň na žuvačky etc.
Kopyto (1981)
Kašpárek zabiják (1994)
Je to horor z krajiny Monty Python´s a Bennyho Hilla a je to poznať. Nevidel som veľa hororov, ale v žiadnom z tých mála čo som videl, nezabíjal hlavný hrdina svoje obete s takou radosťou, noblesou, invenciou a vtipom. Jedine čo mi na tom filme prekáža, je malý počet obetí, pretože s každou blížiacou sa vraždou som netrpezlivo čakal čo gašparko vymyslí. P.S. Kto si na základe tohoto textu myslí, že som duševne chorý, ten by nemal tento film pozerať. Pretože ak ho bude brať vážne a premýšlať nad ním, tak za prvé ho nepochopí a za druhé, ani sa skvele nepobaví.
Schindlerův seznam (1993)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Tento film je prvých 100 minút ľahko nadpriemernou snímkou, ktorá sonduje život v psychiatrickej liečebni. Čo ho robí nezabudnuteľným je posledných 30 minút. Pri žiadnom filme som sa tak nevcítil do hlavnej postavy ako pri Prelete nad kukučím hniezdom. Žiaden film ma po záverečných titulkoch nenechal tak "rozhodeného". Tento film je ako sex. Od začiatku je príjemný, ale to vyvrcholenie je tým momentom, pre ktorý ho musí vidieť aj človek, ktorý má film aspoň trochu rád.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Smrtonosná past (1988)
Záskok (1997)
Moja najobľúbenejšia "cimrmanovka".