Oblíbené filmy (10)
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Doookooonaaaaaloooooost sama. U tohohle skvostu mám zřejmě rekord v počtu zhlédnutí a stále je nač se dívat.
Sirotčinec (2007)
Uvězněni v čase (2007)
Mistrovský kousek. Nacpat divákovi předem pointu do mordy a stejně ho udržet půl druhé hodiny v napětí? K neuvěření. Film mě naprosto a opakovaně pohltil. Zkoukla jsem ho horem dolem (ať žije pauza) a nenašla jedinou nelogickou škvírečku. Takhle si představuju dokonalost. Možná to bude chtít po zhlédnutí tužku a papír, ale dáte to:-)
Božský Bruce (2003)
Všemocný (2011)
Sněženky a machři (1982)
Spiklenci (2009)
Jak namíchat krimi a tolik různých podob lásky? Asi jako v nenápadně se tvářících Spiklencích. Typově dokonale vybraní herci, má to spád a různé linie příběhu tady zdaleka nejsou jen o různém čase. Láska prodejná, kupovaná, opravdová, všeodpouštějící, neopětovaná... Dost mě to vzalo. Vlastně mě Mermoudův způsob vedení filmu, nevinný úsměv Cyrila Descourse a mj. také neobyčejná obyčejnost jeho milé dostaly přesně tam, kde to nejspíš mělo skončit. Přitom i v tak relativně těžkém tématu žádná extra přehnaná účelová vulgarita. Jen pozor, tohle je fakt filmík spíš pro ženský.