Recenze (178)
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Bóže tak já podle zdejších recenzí a hodnocení myslel jakej to bude průser a ono je to naprosto v pohodě. Jasně, Jacksonovu veledílu se už nikdy nic nevyrovná, jasně jsou tam všude úplně nesmyslně černoši (všichni víme proč) a jasně všechny hrdinský hlavní role mají holky (taky všichni víme proč), ale když pominu tyhle 3 věci se kterýma se hold budeme muset smířit protože jinej hollywood asi ještě dlouho nebude, tak je to pořád ještě krásný fantasy. A vůbec, všechno lepší než debilní trůny ;).
Obi-Wan Kenobi - Část VI (2022) (epizoda)
Nejsem žádnej SW Disney hejtr.. nehejtoval jsem sequely, ani sola, naopak Rogue One patří mezi moje top3 SW. Nicméně pokaženej Boba už mě trochu nadzvedával ze židle... ale teda jako u Kenobiho konec - co tohle mělo být za totální scénáristickou a režisérskou sračku??! Jak se dá vůbec zkazit taková neskutečná látka jako je Obi Wan vs Anakin??!... To teda fakt nechápu.
Obi-Wan Kenobi - Část V (2022) (epizoda)
Hrozná kravina, hůř už to snad ani natočit nešlo.
Obi-Wan Kenobi - Část IV (2022) (epizoda)
Lol, to si z nás už fakt dělaj p*del, ne? :D Jedna stupidnější scéna za druhou. Tohle už zachráněj jedině tím že se Ben probudí na Tatooinu a zjistí že se mu to celý jen zdálo, protože jestli tohle myslej vážně tak je to fakt tragedie..
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Njn všichni jsme tak nějak tušili že to Disney zase podělá... a už po 3 epizodách to máme... potvrzený :/
Nahoru, dolů (2000)
Batman, Leonard, Ironmanova holka, chlapek z terminatora a Bejby z hrisnaku. Ten moment kdy se to dozvi byl dost odflaklej.
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Super postavy a paradni stopaz. Vetsina lidi to asi zkoukne za 1, max 2 vecery. A samozrejme jak to dnesni serialy umej, zaver skvele nalakal na 2. serii. Celkove nic prevratnyho, ale I am ok with this.
Švýcarák (2016)
Nenávratně ztracená hodina a půl života a vlastně vůbec nevím co to jako sakra bylo..
Liga spravedlnosti (2017)
začátek slibnej, ale ve výsledku tragédie ve všech ohledech
Aquaman (2018)
blbost, ale vizualně wow!