Recenze (603)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Niečo tak prekombinované - to sa dnes len tak ľahko nevidí. Bolo to síce akčné, drastické, sprosto zábavné a ešte k tomu kúsavé - ale súčasne z toho rozbolela hlava.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Za posledných 10 rokov najlepší špionážny film. Ale prečo má Koleník také smiešne fúzy?
Castle Rock - Local Color (2018) (epizoda)
Castle Rock - kde ani ten Walmart nestojí! Mel je konečne riadne psycho....
Castle Rock - Severance (2018) (epizoda)
Vidím ,že antifankluby nespia a vytrvalo pozerajú zdroj svojich žlčníkových záchvatov... Mne sa to zatiaľ zdá parádne, zahraté je to dobre - gratulácia Mel, že je konečne psycho - atmosféra a lokácie mi pripomínajú Žiar nad Hronom a lesy okolo Zvolena ....vlastne, tamojší obyvatelia sú podobne prítulní multikulti abstinenti ako tí z Castle Rock.
Lítám v tom (2009)
Margin Call s dúhami a jednorožcami. Výborne zahrané, ale scenár aj dej pomerne slabý.
Takoví normální mimozemšťané (1996) (seriál)
Týmto strhávam jednu * TBBT za nehanebné kopírovanie tohto seriálového skvostu.
Mlha (1980)
Núdá. Miesto desu to bolo škôlkarsky strašivé, málo slizké, málo námornícke, málo osudové. Sklamanie prerušili len herci, inak to vypnem v polovici.
Skrytá čísla (2016)
Naozaj inšpiratívne.
Thor: Ragnarok (2017)
Vtipný a dúhový koniec sveta Vám prinášajú Cate Blanchett a CGI príšera
Ženy 20. století (2016)
Pekná zmes protikladov. Škoda niektorých postáv, ktoré boli nesympatické do mrte a skákania myšlienok.