Recenze (603)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
a čo všežravce ako psy, líšky (!) a prasce? inak perfiš (toto slovo mi napadlo po rokoch) a Judy by si za tie pokuty zaslúžila dostať po ušiach........!
Padesátka (2015)
neviem, ako to na horách chodí, takže prilepšujem na 4*
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Milé deti, takto to vyzerá, keď sa zväz záhradkárov vymkne spod kontroly.
Napoleon Dynamit (2004)
milý film o bizarných vidiečanoch, ktorí sú skromne ohromní
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
v knihe toho bolo toľko čo povedať a ukázať.....a že dva filmy........
Zoolander No. 2 (2016)
Dokonalá blbina! ,,vy hyeny" ,,Vše končí!" ,,Mú" a samozrejme Neil......bolo to trápne, úžasné a módne non plus ultra
Den, kdy se zastavila Země (1951)
tento film je starý tým úžasným spôsobom, je veľmi estetický, úsporný, aj postavy sú dobre (na tú dobu) vykreslené - a hlavne jeho odkaz je jasný
Něco na té Mary je (1998)
je to celé úbohé a pritom veľmi málo vtipné, herci by mali dostať zvláštne ocenenie, že tie dve hodiny trápností uhrali najlepšie, ako vedeli
Stranger Things (2016) (seriál)
konečne seriál, kde deti sú super, normálne aj zlé, kde spoznáavte postavy aj dej tým, že sa všetko ukazuje, nie hovorí........perfektná práca s flashbackmi, postavami, hudbou, prostredím......a kde postavy vedia, čo sa deje, takže nesledujete ,,loto o prežitie v druhom ťahu", ale skutočný boj rôznych skupiniek aj jednotlivcov (opäť dôležité) v naoko ospalom indianskom mestečku
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
nuda, nuda, tieň Priateľov nezachráni ani Neil, jeho postava je šialená až toxická, to je v sitkome prešľap, nuda......nechápem, čo na tom moja generácia vidí