Recenze (149)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Nonstop jízda a převážně příjemnej mix různé zábavy s kontrastem fajn "WTF" momentů s horšími a s pachutí nevyužitého potenciálu. 6/10
Duna (2021)
Chci víc.
Kingdom (2014) (seriál)
!!!
Perníkový táta (2008) (seriál)
Breaking Bad je pro seriály co The Godfather pro filmy.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Děkuju.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Nedoceněnej klenot animovaných filmů.
Muži v naději (2011)
Dvě hvězdy za dvě kozy.
Jméno růže (1986)
"Unforgiven" od Eastwooda u mě naposled vyvolal podobnou paralelu, kdy jsem neměl filmu co vytknout a stejně jsem nenašel místo pro pátou hvězdu. Čtyři velký hvězdy. Předlohu jsem nečetl.
Americký zločin (2007)
Nasírací film o lidské debilitě. Všechny postřílet.
Annabelle 3 (2019)
Něco mezi solidní sračkou a naprostou kokotinou.