Oblíbené filmy (5)
Riddick (2013)
Na Riddicka jsem se těšil celé léto a pro mě to rozhodně nebylo marné čekání. Vrácení se k prvnímu filmu bylo dobrým krokem, určitě se film podařil mnohem lépe, než Kronika temna. Ale to co mě bavilo v Černočerné tmě, se mi tady nedostávalo. Začátek byl poměrně dlouhý a pomalu nic neříkající, ale výchova štěněte v podání Vina Diesela mě velice bavila. Další věc, která se mi líbila (oproti dvojce která se podle mě brala, až přiliž vážně) byla odlehčenost. Docela jsem se nasmál a to se mi při sledování Kroniky temna nestalo, to hodnotím jako velké plus. Akční scény – super, nejlepší ta s mačetou (i když ta moc akční nebyla). Jinak pro mě NEJLEPŠÍ film léta, ale možná je to tím, že jsem na Riddicka ulítlej :).
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Jeníček diabetik, Mařenka drtící čelem nosy a zbraně skoro, jako ze Star Wars. Pro mě to byla super podívaná, ani minutku jsem se nenudil, i když tam bylo pár hluchých míst, ale jinak měl film svižné tempo. Jeremy Renner se mi jako Jeníček moc líbil a film celkově splnil mé očekávání, možná je trochu i předčil. Nejspíše se u toho bát nebudete, ale rozhodně se pobavíte. Pro ty, kterým se líbil Van Helsing, rozhodně povinnost.