Recenze (302)
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Animace jsou dokonalé, jen ten příběh nějak nezaujal.
Pečeť vraha (2003)
Možná za mé hodnocení mohl český dabing, ale prostě ta správná atmoška tam nebyla.
Mrazivá pomsta (2019)
Neesona mám rád, tenhle film je však zbytečnej, už jsem viděl původní verzi se Stellanem "Boj sněžného pluhu s mafií ". Žádný nový přínost jsem tedy ve filmu nenašel.
Šerifská hvězda (2017) (seriál)
1.serie fakt dobrá, z té druhé serie mám spíše rozpaky
Dangal (2016)
Sport, který mi nic neříká, ale excelentně natočeno, že sem i já fandil :)
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Viděl jsem verzi z 1966 i Equilibrium s Christianem Balem. Toto zatím nejslabší.
Až po uši (2014) (seriál)
Povedenej seroš, kde mi sednul celkově i casting (1.série). Druhou serii zkouknu taky i když hodnocení u ní tady na čsfd již pokulhává, ale zas to není tak hrozná stopáž že by se to nedalo :D
Po strništi bos (2017)
Po "Obecné škole", která je prostě super, docela zklamání. Asi jsem měl velká očekávání, což se promítlo do hodnocení. Děj ani herci mě nějak nevtáhli a to mám Vetchého hodně rád.
The Punisher (2017) (seriál)
Bernthal byl dobrá volba. Sice mi přišlo, že v druhé sérii Daredevila, kde se objevil, měl Punisher větší řežby něž tady, ale stejně to je moc moc dobrý.
Blade Runner 2049 (2017)
Na pohled líbivé, ale příběh mě tak nějak vůbec nezaujal, nevtáhl. První Runner mohl těžit z toho, že dobrých sci-fi filmů bylo pomálu, tenhle se v nynější záplavě ztrácí.