Recenze (143)
Tomb Raider (2018)
Hm... takto. Príbeh fajn, postavy fajn, prostredie a spracovanie fajn. Čo je zle? Chémia. Nejako to seba nezapadalo, aj ked to bolo pestré, dej ničím neprekvapí, škoda.
Pobřežní hlídka (2017)
Príšerná hlúposť. Od polky som vzdala snahu venovať pozornosť a do konca si to už radšej pretocila. Žial, videla som už aj lepšie trápne komédie.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Taký priemer, nič svetoborné, ale ako oddychovka, čo neurazí sa to dá pozerať.
Liga spravedlnosti (2017)
na marvelovky sa to u mna ani trochu nedoťahuje, stále čakám kedy to bude aspon ako tak v ich úrovni, ale nejako to nejde :D
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Veľmi dobré, ešte štipka a bolo by to perfektné, mám tento druh filmov rada, takže príbeh, postavy a prevedenie mi sadlo. Záverečná scéna z Watergate mi ale prišla uplne zbytočná, i keď nadväzuje na príbeh. Šťastie že to bolo na uplnom konci, takže to má odpustené :D
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
So samotným príbehom a aj vedľajšími dejovými linkami nemám problém. Kvitujem záver, ten bol ozaj silný, ale postavy smrti, času a lásky mi prišli tak nejak kostrbaté, ich repliky fádne. Akoby ste sa snažili poskladat obrovské puzzle a ostali vám 3 dieliky modrej oblohy, ktoré neviete vložiť správne a narvete ich tam nasilu. Proste mi nesadli :)
Rudá volavka (2018)
Hrozne dlhy rozbeh, popravde som az driemala popri tom. Zlom nastal az po tom, ako ju odviezli k výsluchu späť do Ruska. To uz nieco stalo za to ale celkovo je to bieda.
Vražda v Orient expresu (2017)
Nejako tejto verzii som neprišla na chuť. Skôr pre tych, co nepozerali Poirota s Davidom Suchetom, ta verzia mi prišla neuveriteľnejšia a viac autenticka. Tu to malo taky veľmi šarmantný vizuál ale dialogovo, ak opomeniem zaujímavé prirovnania, neoslovilo ma to. Najhorší vykon J.Deppa a to bol väčšinu filmu mrtvy :D
Wonder Woman (2017)
No ja neviem, mňa toto moc nezaujalo. Vizuálne zaujalo, na začiatku si to pekne nakročilo ale potom... iba mne príde tá jej naivita pritiahnutá za vlasy?
Padesát odstínů svobody (2018)
Ako komédia je to slušný film :D