Recenze (71)
Joker (2019)
Tenhle Joker by se zrodil z knihy a ne z comixu a mě se ta hloubka a dospěsolt hodně líbí. Výborně prokreslená osobnost jednoho z nejznámějších záporňáků pomocí skvělé filmařiny a výborného hereckého výkonu.
Vetřelec: Covenant (2017)
David : Covenant
John Wick 2 (2017)
John Wick 2 je visualní a choreografická záležitost bez děje. Něco jako koridorová střílečka na počítači. V jedničce mě to bavilo, ale dvojka už je přesycená akcí, že to člověka přestává bavit.
Skyfall (2012)
Tak jsem nadšeně naklusal na poslední bonda do kina s velkým očekáváním jak teda ta udajně nejlepší bondovka všech dob dopadla. Musím přiznat, že zdaleka nesdílím názor s fanaticky vychvalující většinou. Hodně se chválí to, že bond získal lidskej rozměr a že se dokonce i zadejchá. Nemyslím si, že je ve skyfall víc realnej než v Casino Royale a že bych z něj měl pocit realnýho supermegaagenta jako v Casinu. Další věc je kamera. Mě osobně až štvalo, jak je divákovi podstrkována každým záběrem vizualní onanie autorů, ale až na výjmky nepřekipující zrovna originálníma myšlenkama. Technologicky zvládnuto samozřejmě perfektně. Děj je na to dost obdobně. Technický zpracování výtečný, ale obsahově jedno kliše vedle druhýho a mnohdy až silově tlačený mrknutí na diváka. To samý humor. Prostě celkově mi to přislo vcelku sterilní.
Valčík s Bašírem (2008)
Tenhle film jsem si pustil aniz bych si o nem zjistoval vic informaci a celou dobu jsem se u nej dobre bavil a pozoroval zajimave provedeni, poslouchal zajimavou rec, emocne velmi silnou hudbu a bral to jako zajimavej pribeh, protoze jsem nevedel o tom, ze se neco takovyho skutecne stalo...o to vic me dostalo kdyz po dlouhy dobe kreslenyho stylu prisli na konci dokumentarni zabery ukazujici utrzek skutecny udalosti....asi nejsilnejsi film s podobnym provedenim na ktery si v zivy pameti vzpomenu.
Osamělý vlk McQuade (1983)
Tak tenhle kousek je kvalitou tak za *, ale mcquade byl muj hrdina a za to si zaslouzi neco navic:)..proste viz. komentar kleopatry...sem rad,ze to nekdo ocenuje stejnym zpusobem.
Černej Dynamit (2009)
Rozhodne to ma svuj styl...,po nejakym case uz me to prestavalo bavit, ale za ten zpusob a za nektery vtipy aspon za tak...
Bláznovství (2008)
Skvela oddechovka s necim navic....Dr. Squires je pan psycholog;) a Ben Kingsley pan herec...jestli za tohle dostal malinu,tak uz to oceneni fakt nechapu...zbytek uz byl recenej tady okolo.
Avatar (2009)
Velkofilm od A do Z. Bohuzel u K naraží na klišé:)...,ale provedení ani tématu se vytknout nedá skoro nic. Film který si skutečně zaslouží kino.
Wanted (2008)
Chtěl jsem dát hvězdičku aspon Morganovi,ale ani on me tu nebavil....