Recenze (145)
Zabiják & bodyguard (2017)
Veľmi pekná akčná chuťovka, škoda, že občas tempo zabrzdia spomienkové momenty a rozhovory o láske. Skvelá Salma Hayek, tvorcovia jej mohli dať aj viac priestoru.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Hodnotím lepšie ako Annabelle 1, viac napätia, tých mykavých situácií a milých malých dievčatiek.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Krásne, bláznivé fantazy. Výborné súboje, Jude Law, príbeh, hudba. Ritchie zvolil moderný prístup, a vôbec nevadia občasné historické anomálie, pretože k tomuto filmu patria, tak ako súčasný humor. Kamera dodáva príbehu jedinečnú zvláštnosť, hlavne pri zrýchlenom podávaní deja a bojových scénach, mňa zaujali selfie pri behu. Pôsobivé.
Americká krása (1999)
Vyber si život... Najlepší Kevin Spacey.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nádherná rozprávka s milými, burtonovskými postavičkami. Úžasný posmrtný svet, plný farbičiek a smutná mŕtva nevesta. Veľmi, veľmi pekné, vykreslené, metaforické.
X-Men (2000)
X-menov zbožňujem, sú iní a musia bojovať za svoje miesto na tomto svete. Nie vždy sa to dá bez porušenia morálnych pravidiel. Silná myšlienka. A k tomu filmárske umenie, napätie, akcia.
Mlčení jehňátek (1991)
Napätie od začiatku do konca. Jodie Foster je skvelá. Postava Hannibala Lectra zaujímavá, výnimočne vykreslená, aj keď podľa expertov nereálna. Najlepšie krimi.
Sebevražedný oddíl (2016)
Nápad je to fajn, ale dal sa využiť lepšie. Nevadí. Za skvelú Margot Robbie a Jareda Leta by som dala aj viac hviezdičiek, pretože práve kvôli nim som si ten film kukla už viac krát.
Mrtvá a živá (1940)
Prvá bola kniha - výborná! Potom film - a bola som veľmi milo prekvapená, zážitok z čítania je porovnateľný s tým z pozerania.
Piraňa 3D (2010)
Jasné, že to nie je umelecké dielo, ale tak dobre som sa dávno nezasmiala.