Poslední recenze (24)
Kamarád taky rád (2011)
Naprosto úžasný film! Na Milu Kunis bych se mohl koukat celý den.....
Živí mrtví (2010) (seriál)
Rozhodně nejlepší seriál o apokalypse!!! Každá série má jiný děj, v žádném díle není nuda, až na třetí sérii, ve které byly trochu slabší díly, ale to ve čtvrté sérii přešlo.
You're Next (2011)
Klasická vyvražďovačka, která měla docela zajímavý konec. Během filmu se původní zápletka pomalu rozjasňovala. Film je celkově dobře propracovaný, ale kamera by mohla být lepší...