Recenze (27)
Equilibrium (2002)
I když z toho kouká až přehnaná inspirace 1984, tak skvělý Christian Bale dělá tento thriller něčím vyjímečným.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Co k tomu dodat? Snad jen, že té krve by mohlo být víc. :D
Vládce temnot (1987)
Nemůžu si pomoct, ale prostě mi to přišlo neuvěřitelně trapné. Atmosféra je poměrně dobráí, hudba - také na dostačující úrovni. Ale herci jsou (až na pár vyjímek - Donald Pleasance) na zabití. Postavy neuvěřitelně pitomé. Nemůžu uvěřit, že je to od stejného autora věcí jako The Thing, či In the mouth of madness.
100 sladkých holek (2000)
Oh, můj bože. Neuvěřitelná pitomost. A hlavní představitel mi byl krajně nesympatický. Kdyby ho ztvárnil někdo jiný, možná by bylo hodnocení jinde.
Věc (1982)
Tak tohle je asi nejlepší režisérův počin. I přes dnes už úsměvné triky se jedná o snímek s vynikající atmosférou.
Forrest Gump (1994)
Krásný film, co říct více? Snad jen, že poprvé jsem ho mohl vidět jen jednou.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Pro mě neuvěřitelná nuda a zklamání. A začíná mi vadit Hayden Christensen.