Poslední recenze (27)
Starman (1984)
Nebylo to špatné, jen mě to prostě nějak 'nechytlo'.
Líbáš jako Bůh (2009)
Protrpěl jsem to až do konce.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Po opětovném shlédnutí musím konstatovat, že první série byla dokonalá. Druhá se snažila moralizovat a začala mě nudit. Ve třetí už scénáristé nevěděli co by...a čtvrtou jsem viděl asi půlku a už to prostě není ono.