Poslední recenze (59)
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Kdyby to nebylo plné západní komunistické propagandy, dal bych 10/10. I když to sem-tam nějakou mezeru v ději (nebo nelogičnost) má, je to celkově zpracováno velmi kvalitně. ALE HLAVNĚ -- seriál se vyvíjí a má děj, který někam směřuje. Oproti sestře seriálu ST: Podivné nové světy, ve kterém se absolutně nic neděje, je to o 100% jinde, přesto je to seriál paradoxně úspěšnější. Škoda -- kdyby si tvůrci odpustili trochu té WOKE ideologie, mohlo to být přijato úplně jinak. Za mě oceňuji odvahu vydat se tam, kam se ještě nikdo nevydal. Z recyklace Pika, Spocka apod. notoricky známých postav se mi již dělá špatně. Tohle přineslo nové, skutečně zajímavé postavy (Saru, Georgiou) i příběhy. Za to tvůrcům velice děkuji.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Na to jak nezfilmovatelné se tohle dílo může jevit, musím uznat, se tvůrci s první částí poprali velice dobře. Je vidět, že přemýšlí několik kroků dopředu a připravují si půdu na další pokračování tak, aby do sebe vše zapadlo. Zajímalo by mě, jestli uživatelé, kteří tady dávají 1 až 2 hvězdy, vůbec četli předlohy. Jedná se skutečně o jedno z nejlepších sci-fi. První díl bych přirovnal k jakési detektivce, druhý díl k čistému sci-fi a třetí díl k fantasy. Budu tvůrcům držet palce, aby to v další části (TEMNÝ LES) mohli pořádně rozbalit. Nakročeno k tomu mají velmi dobře. Jen by to chtělo navýšit sérii alespoň na 10. dílů, aby se nemuselo vzhledem k obsáhlosti tohoto díla a pokladů, které přináší, letět mílovými kroky dopředu.
Trol (2022)
Hustý ... takhle přesně si představuju slabou, nekompetentní ženu ve vedení silné země.