Recenze (12)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
To není pohádka, to je tragedie. Prvních patnáct minut se dá přežít. Člověk čeká co z toho vyleze. Hned potom se ovšem naplno rozjede kolosální brak. Ty dialogy...Co to má znamenat? A ten herecký projev toho "Žita"... Ten je tam jen proto, aby tam byl. Ale není v tom sám. Jestli měl pan Zelenka problém s obsazením postav, stačilo se poohlídnout mezi ochotnockými herci. Věřím, že by určitě našel vhodnější obsazení a to nejen do hlavní role. Určitě by ČT ještě ušetřila a vybraní jedinci by hráli aspoň srdcem a ne pro peníze nebo z jakéhosi automatismu. Odvykládat předepsaný text a ještě občas nesrozumitelně, totiž zvládnou i malé děti. Nechápu, na co tam ten režisér vůbec byl? Herci si prostě hrají jak chtějí a co chtějí, protože prostě neví, co se po nich chce. Prostě když to pana reřiséra nebaví, tak ať to prostě nedělá. Nečekal jsem pohádku kvalit S Čerty nejsou žerty, to bych byl opravdu najivní, ale tohle je výsměch do ksichtu všem divákům a naprosto odfláknutá práce.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Tento film je jen špatná propaganda,založená na kvalitních efektech.Ty rozhodně nechybí,vždyť sehnat peníze na film opěvující americký patriotismus určitě nebude v USA problém,ale tím to skončilo.Je mi zle když tady vidím celkové hodnocení 80%.
Johnny si vzal pušku (1971)
Velice silný zážitek se silným protiválečným posláním.
Americký sniper (2014)
Tak tohle si Clitne přehnal.Úmorná,nudná propaganda nejtěžšího kalibru.
Fair Play (2014)
Hodně špatná propaganda dnešní "demokracie".
The War on Democracy (2007)
Fucking USA!!!
Elysium (2013)
Tady není co řešit-parádní Sci-Fi a výborný sociální podtext!
Stud (2011)
Nehorázně zabržděný a nudný film o mastubaci,močení a ubohosti jednoho úchylného paka.
Světová invaze (2011)
Příjemná zábava na nedělní odpoledne,hezky jsem se odreagoval:)
Útěk ze Sibiře (2010)
Kniha Dlouhá cesta podle které byl film natočen,je určitě napínavější,ale i přesto se podařilo filmařům ji hezky vystihnout.