Recenze (24)
Čistá duše (2001)
Dlouho jsem váhal, jestli dát plný počet hvězdiček. Většinou dávám plný počet pouze u filmu, na který bych se dokázal koukat pořád dokola, což se u tohodle filmu rozhodně říct nedá, ale úžasně ztvárněný příběh s výbornými hereckými výkony, trochou vtipu i skvělou hudbou jako je tento film si jiné hodnocení ani nezaslouží. Byl jsem od začátku do konce nadšen!
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Tvůrci si měli po prvním díle sednout, poblahopřát si, že jim něco vynesl a shodnout se, že jednou stačilo. Bohužel, dočkali jsme se pokračování, které ale nepřineslo jedinou novinku a pouze kopíruje první díl. Aspoň že herečky nikdo nevyměnil...
Charlieho andílci (2000)
Poměrně laciný film, který zachraňuje jen fakt, že 3 hlavní role hrají 3 pořádné kočky. Ale místy se někdo možná i zasmějě, tak bych to zas tak černě neviděl ;)
Ostrov (2005)
Takový pěkný film na večer. Není moc složitej, ale ani zas tak stupidní. Člověk se pobaví, ale zároveň má film nějakou tu myšlenku. Scarlett Johansson pěkná jako vždy, za mě takovej lepší průměr. Doporučuji jako oddychovej film na večer doma u televize ;)
Pěna dní (2013)
Buď je špatně něco se mnou, nebo s režisérem. Film nemá žádnej smysl, nenašel jsem hlubší myšlenku, nic. Půlku filmu jsem koukal jak puk, druhou jsem téměř prospal. Při odchodu z kina jsem měl naprosto zničený den a nebyl jsem schopen nějak logicky přemýšlet. U mě bezkonkurenčně nejhorší film!
Hydra (2009) (TV film)
Vtip? Ne. Herecký výkon? Nehrozí. Animace 'strašlivé' hydry? No to nikdo nemůže myslet vážně...
Počátek (2010)
Velmi složitý film, od kterého nemůžete jen tak odejít a za půl hodiny se vrátit. Myšlenka vcházení do snů je opravdu zajímavá a provedení je precizní. Leo nezklamal a podal skvělý výkon. Film je nejlepší jako komplexní celek, ne části jako kamera, scénář...
Dokonalý trik (2006)
Film složitostí připomíná Inception, a navíc je v něm zakomponovaný N. Tesla a jeho podivné vynálezy, což jen dodává šmrnc a tajemno. Na film je třeba se dívat celou dobu a pozorně, jinak totiž nepochopíte 'Dokonalý trik' ;)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Nic hlubokomyslnýho se čekat nedá a jestli nemáte rádi seriál, ani se nesnažte pustit tenhle film. Je to jako jeden díl, ale sakra dlouhej. Vtip až stupidní, pointa jakási takási, ale nemůžu říct, že bych se nudil, proto 2*.
Temné stíny (2012)
Ukázkový příklad takzvaného filmu "na žehlení". Jako nějaké odreagování od cesty autobusem nebo právě žehlení je film výborný, ale na nějakou večerní podívanou se těšit nemusíte. Johny Depp téměř celý film zachraňuje svým hereckým výkonem, ale jinak je na mě film až moc sladký. Nějakého vtipu se dočkáme, ale o komedii se bavit nemůžeme. Romantický film to také úplně není a akce je tam jako šafránu. Moc nevím, kam film zařadit a celé představení zachraňuje jen Depp a pěkné herečky, kterých je naštěstí dostatek.