Oblíbené filmy (10)
Prázdniny v Římě (1953)
Kúzelno kúzelné. O takýchto krásnych kúskoch dnes môžeme asi len snívať.
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Neuveriteľne úžasné! Môžem vidieť aj miliónkrát a stále pobaví. Terence s Budom sa našli práve pre tieto role. Prach, špina, bitky, hlášky...A tie fazule!! Bravo!
Poslední samuraj (2003)
Nádhera z čias, kedy mali veľkofilmy ešte nejakú dušu. Herecké výkony, hudba, scenérie, všetko do seba krásne zapadá. Tiež by som túžil po prechádzke japonskou záhradou alebo aj padnutí po boku takýchto cnostných ľudí ako boli samuraji.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Rozhodujúca bitka o Stredozem je tým najmajestátnejším filmovým dielom aké som kedy videl. Nie je veľa filmov, ktoré som schopný 3 hodiny napäto pozerať a ešte k tomu aj opakovane. Aragornove príhovory ani nehovoriac. Aragorn: Hold your ground, hold your ground! Sons of Gondor, of Rohan, my brothers! I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of men fails, when we forsake our friends and break all bonds of fellowship, but it is not this day. An hour of wolves and shattered shields, when the age of men comes crashing down! But it is not this day! This day we fight! By all that you hold dear on this good Earth, I bid you stand, Men of the West!
Já, robot (2004)
Film, ktorý ma asi nikdy neomrzí. Teší ma príbeh, postavy aj technická stránka.
P.S. Miluji Tě (2007)
Stačila mi prvá scénka a Holly s Gerrym sa stali mojím najobľúbenejším filmovým párom. Mŕtvi už necítia nič, to živí, čo po nich ostanú trpia, no Gerry sa vrátil zo záhrobia, aby to Holly zvládla. Nemusel švihnúť čarovným prútikom, len napísal listy. Milé, hlúpe, zaujímavé, romantické, bláznivé, neznesiteľné...ako život sám. S posledným listom aj mne prišlo ľúto, že je koniec. A super hudba!
Avatar (2009)
Smola pre tých čo nevideli v 3D, neuveriteľne neuveriteľná pastva pre oči aj dušu!! Indiáni do toho!!!
Na hraně zítřka (2014)
Po dlhej dobe film, ktorý dokázal udržať moju pozornosť skoro 2 hodiny, a teda bolo sa na čo pozerať. Ten koniec síce taký typický americký, ale aj tak najpodarenejšia vec za poslednú dobu.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Výborne som sa pobavil a ešte aj po týždni si v mysli prehrávam melódie z filmu.
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Nádherné. Od čias Tangled prvá rozprávka, čo ma očarila. Ujo pred nami síce vravel, že na Dobšinského rozprávky to nemá, no ja som si neodpustil jednu, dve alebo možno aj viac slzičiek dojatia.