Recenze (231)
Znenadání (2018)
Popis ma velmi zaujal, ale film totalne zabil. Strasny bullshit plny nudy od zaciatku do konca. Aj ked som sa snazil hladat cokolvek pozitivne, nebolo co. Pisat o prepojeni s vesmirom a okrem par filozofickych stekov tam nedat nic viac, je doslova drze.
Stáhni a zemřeš (2019)
Slusna jednohubka, nic pre fetisistov ovela znamejsich hercov. Knaz a predavac mobilov uplna topka :).
Amnestie (2019)
Odvazny pocin poukazat na to, o com sa len sepkalo, ze nie kazde rozhodnutie po revolucii bolo spravne. Kedze nemam averziu voci slovenskym filmom, mozem s pokojom hodnotit objektivne ;)
Muž bez tíže (2019)
Vo filme je vsetko tak strasne primitivne, ze so zaujmom som ho musel dopozerat do konca.
Ztraceni ve vesmíru - Série 1 (2018) (série)
Ucebnicovy priklad serialu, z ktoreho temy mohol byt v pohode celovecerny skvely filmik, ale namiesto toho je to juhoamericka telenova Jednoducho Maria natahovana ako traky popretkavama hroznymi dialogmi.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Ucebnicovy priklad serialu, z ktoreho temy mohol byt v pohode celovecerny skvely filmik, ale namiesto toho je to juhoamericka telenova Jednoducho Maria natahovana ako traky popretkavama hroznymi dialogmi.
Mine (2016)
Kazdy by mal v zivote stupit na minu :). Malokto uveri, ze sa da pozerat pocas celeho filmu na cloveka stojaceho na mine. Rovnako ako na cloveka uvazneneho v truhle (Buried).
The Open House (2018)
Scenarista pisal scenar pre dva filmy na papiere. Vecer dosla upratovat upratovacka, spravila prievan, papiere rozfukalo a pomiesalo. Asi tak nejako vyzera tento film a napriek skvelej prvej polovici, druha suvisela s inym filmom.
IO (2019)
Ak chcete uspat babatka, pustite im to.
Dark - Season 2 (2019) (série)
Jeden z najlepsich soundtrackov v oboch seriach ever. Vymakana kazda jedna cast skvelou hudbou.