Recenze (2 775)
Lov (2020)
Politická satira v hávu béčkového akčňáku? Proč ne, obzvlášť když je to natočeno fakt řemeslně zručně a svižně. Zábavná ulítlá jednohubka, která toho ve výsledku moc neřekne, ale nenudí. 70%
Velký lov - V břiše velryby (2020) (epizoda)
Spíš 70% a dám tomu ještě šanci - hrát si na Tarantina může jen Tarantino a ta snaha o mix stylové béčkovosti s popkulturními referencemi a vážného tématu dohromady fakt nedrží, ale potenciál tam pořád vidím.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Pohodová akční kriminálka, která by si zasloužila stylovější režii a sympatičtějšího herce v hlavní roli. Jako třeba Jack Reacher. Ale v rámci možností a s realistickým očekáváním je to OK.
Striptýz (1996)
Hodně solidní bizár s osvalenou a vysilikovanou Demi, která bohužel není kdovíjak sexy a ani to tancování jí moc nejde. O herectví nemluvě. Brutálně over-the-top Reynolds a Patrick z tohohle šíleného mixu striptýzové podívané, sociálně-rodinného dramatu a trapné komedie vycházejí když ne nejlíp, tak aspoň tak nějak nejméně zapomenutelně. Finále s cukrem je vrchol! Verhoevenovým Showgirls dám přednost vždycky.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Kinoverze sympatických 70% a doufám, že režisérský sestřih trochu přidá dějové omáčky tam, kde je to nastříháno moc zhurta.
Brightonský špalek (1947)
2009: Zas tak uchvácený jako Bebáček jsem nebyl (snad proto, že zvuk byl dost šuměnkový a úplně každý dialog jsem nevychytal). Za hlavního hrdinu mi oblíbenec Greene strčí malýho hajzla, s kterým (a ani jeho neskutečně pitomou slepicí) nemůžu vůbec soucítit. Navíc se chytrák nechá chytit obstarožní babiznou, což nesvědčí o velké inteligenci. :) Ale vážně, není to špatné a kamera je pěkná. 70% 2020: Nedávno jsem přečet knížku a adaptace je to rozhodně zdařilá, byť se mohla trochu víc věnovat Idě. Ale jinak spokojenost (i se zřejmě podstatně kvalitnější kopií než před 11 lety). 80%
Do noci (1985)
Tenhle prakticky neznámý Landisův komediální thriller zastaral ve srovnání s jeho klasikami kupodivu možná nejmíň. Ideální do dvojprogramu spolu se Scorseseho After Hours ze stejného roku.
Drahokam (2019)
Intenzivní, nervní, frustrující až odpuzující, ale zároveň až adrenalinový a ještě k tomu hodně uřvaný zážitek. S úchylným soudrackem. Mohlo to být kratší, ale jinak velká spokojenost.
Americký ninja (1985)
Jako děcko jsem to miloval, přiznávám. Ale dneska? Mizerní herci (s výjimkou Stevena Jamese), mizerné akční scény a málo bizáru, aby to devadesát minut vydrželo bavit (v tomhle ohledu upřímně doporučuju totálně ulítlou Ninjovu nadvládu) - prostě Americký ninja stojí za prd. A je mi to trochu líto.
Terminátor: Temný osud (2019)
Tak já nevím, novej Skynet, to už je jak Novej řád - furt to samý dokola. A ani jedna akční scéna nemá koule na úrovni čehokoliv od Camerona. Linda a Arnie fajn, ale jinak docela ohňostroj marnosti.