Poslední recenze (8)
Život Adèle (2013)
Filmy s pomalým spádom a ťažkopádnym dejom sú prinajmenšom otravné. Tento film sa pomalému rozvoju nevyhol, no predpokladám, že to mal byť zámer. Atmosféra bola vystihnutá naozaj úžasne a dlhé momenty sa tým pádom stali niečím originálnym a zaujímavým. Čo sa týka hereckých výkonov, skláňam sa. Neviem ako a kto túto záležitosť dosiahol, no herci boli tak prirodzení, že divákovi dávajú možnosť zúčastniť sa deja s možnosťou pretvoriť životy hlavných protagonistov. Čiže, silná záležitosť!
Proti větru (2011)
Napriek tomu, že dej nie je akokoľvek rozvinutý, film dokáže vyvolať veľmi zaujímavé, rôzne a intenzívne pocity. Film zabudnuteľný, ale pekný. Herecké výkony skvelé!
Sestra v akci 2: Znovu v černém hábitu (1993)
Myšlienka o hereckých výkonoch a o celkovom pocite z filmu sa v určitej miere dostávajú do rozporu, no pre tento film mám proste slabosť. Whoopi Goldberg pre mňa predstavuje herečku, ktorá dokázala zahrať aj rolu – na prvý pohľad vyzerajúcu zložitosť. Tak ako úžasne som sa cítil pri piesňach z prvej časti tohto formátu, tak isto ma dostáva školský zbor a zimomriavky pri Joyful, joyful. Film má rýchly spád, peknú myšlienky a aj keď niekedy neviem prečo, milujem ho!