Recenze (20)
Kanibalové (1980)
Hovadina od začátku do konce.
Griselda (2024) (seriál)
Ano, není to Narcos, ale jako fanoušek tohoto žánru jsem spokojen. Potěšili mě i herci ze slavnějšího seriálu.
Elvis (2022)
Film mě vůbec nestrhnul, nevtáhnul do děje. Vydržel jsem 30 minut ? Je mi líto.
Zůstat naživu (1983)
Film znám z 80 let, ještě z VHS. Teď na něj koukáme v TV a musím napsat, že je pořád skvělý. Ano není to žádná pecka, ale kdo má rád Travoltu, hubu a tanec, tak ocení.
Četa (1986)
Tady asi není co dodat. Snad jen to, že kdo zná pouze dabovanou verzi, tak přichází o polovinu prožitku.
Bouře duší (2019)
Totální nuda od začátku do konce.
Volyň (2016)
Až mi šel mráz po zádech z toho, čeho jsou lidé schopni. Ale neodpustím si....film by měli vidět ti, kteří mávají žlutomodrými vlajkami a nemají ani ponětí, kdo byli Banderovci.
Katyň (2007)
Jak už tady někdo napsal...nuda. Tim nikterak nezlehčuju tu tragédii.
Kate (2021)
Ale tak mně se to i líbilo. Nečekal jsem zázrak a tak jsem k tomu přistoupil. Mělo to tempo a na Harelsona se vždy rád podívám.
Román pro pokročilé (2019)
Odpad. Hrozná kravina.