Recenze (79)
Zpřítomnělí (2019) (seriál)
Výborný seriál, který baví nejen svou kritikou společnosti, možná i lehkou nekorektností a vynikajícím nápadem. Zároveň je to v záplavě seriálů s temným detektivním případem svěží vítr. A ta norština, a hudba a securiťácka společnost Cro Magnon...
Kobry a užovky (2015)
Hurá! Po trošku delší době skvělý český film!Po shlédnutí traileru jsem tvrdila, že to bude strašná kravina, ale film mi vyrazil dech a vyděsil myšlenkami, které mi probíhaly v hlavě. Výkony hlavních představitelů jsou GENIÁLNÍ!!! A nezaostává ani kamera a dle mého skvěle použitá hudba! Jen tak dále!
Carol (2015)
Asi trochu zklamání. i když obě představitelky byly naprosto geniální a o kostýmové stránce ani nebudu mluvit, byl film předvídatelný a bohužel dle mého nevyužil takový ten citový potenciál, takže vše vyznělo tak nějak studeně a do ztracena...
Dárce (2014)
Po roce měním hodnocení. Film je učesaný, naivní, prvoplánový, ve svém žánru lze najít spoustu mnohem lepších filmů! Ale! Tahle prvolánovost zabírá! Máte--li se zamyslet na všemi tématy, která jsou ve filmu - možná naivně a jednodušše -naznačena - zabírá to! I na povrch mělký a jednoduchý film, může nést spoustu myšlenek, které donutí přemýšlet a zastavit se...Jeff B. a Meryl S. jsou neskuteční jako vždy!
Cesta na západ (2014)
Nevím. Prostě nevím. Během filmu jsem třikrát usnula. Chvíle, kdy mnich prochází kolem kavárny, on jako v podstatě statický prvek a ruch marseilleského nároží s kavárnou a spoustou kolemjdoucích mě donutila zpomalit a uvědomit si čas, takže asi splnil co měl. Film dobrý pro duchovní cvičení, ale pro mě doma naprosto nekoukatelný. A vážně nevím koik hvězdiček dát.
Mystérium sexu (2013) (seriál)
První série ve mě vyvoolala obrovské nadšení. Správná a neotřelá kostýmovka se skvělými herci i výkony. Druhá série mé nadšení jen utvrdila. No a třetí série naprosto nad očekávání předčila veškerá očekávání. Vtipné, rozkošné, tragické, psychologické, šílené, citlivé, intenzivní, emocionální, nepředstavitelné, pravdivé, odvážné, sexy, romantické, dechberoucí, poučné, zoufalé....
S láskou, Rosie (2014)
Proč ne! Romanťárna od začátku do konce s pořádným happy endem! Byla to potřeba.
Teorie všeho (2014)
Něžné, zajimavé (kromě TBBT jsem toho vlastně moc nevěděla), podnětné bez monstr emočních scén, přesto dramatické... a Eddie Redmayn si (dlé mého prozatím) Oscara zaslouží... Tak uvidíme v neděli.
Jupiter vychází (2015)
Vizuálně skvělé!!! Krásné kostýmy!!! Vcelku povedená hudba...ALE škoda, že světy nebyly propracovanější a celý děj byl naprosto předvídatelný! A člověk se neubrání pocitu, že tohle všechno už odněkud zná: Star Wars, Star Gate, Star Trek, Harry Potter, Shakespeare, Thor, Soumrak Bohů, Matrix, Flash Gordon, Kocour v botách, Enders Game a další a další... Co když jsme to všechno nepochopili a tohle měla být KOMEDIE... zřejmě...asi...ne?! Jinak Mila Kunis je stále hezká, Channing Tatum vtipně čmuchá a ! POZOR SPOLIER ALLERT: nejneočekávanější dějová linie: Sean Bean se dožije konce filmu ;)
Pan Am (2011) (seriál)
Velka skoda, ze jsme se nedockali dalsich serii. Velmi prijemna kostymovka s nadejne se rozjizdejicim dejem. Zlata sedesata...