Recenze (21)
Jupiter vychází (2015)
Dovedu si ten příběh i provedení představit tak, že by se o tom filmu mluvilo ještě za pár let. Bohužel naprosto promrhaný potenciál. Dvě hvězdy asi jen za ten nápad a sympatické obsazení.
Galavant (2015) (seriál)
Tohle člověk buď nesnáší, nebo miluje. Pro mě naprosto skvělý. Zpracování, vtipy, perfektní.
The Guest (2014)
Zezačátku to vypadá na slušnou podívanou a Stevens působí jako solidní badass. Co si ovšem ale tvůrci šlehli v poslední půl hodince, za to by se styděl i špatnej béčkovej film. Škoda.
Svobodní se závazky (2011)
Všichni si stěžují na Megan Fox, možná budu jediný, ale naprosto mi tam neseděla Jennifer Westfeldt a jen díky ní sem si ten film moc neužil, jinak bych ty hvězdy dal klidně i čtyři.
Knihovníci (2014) (seriál)
Horší kopie Warehouse 13, který byl už sám o sobě dosti mizerný.
Cesta za pomstou (2014)
Přestárlý hvězdy mi už lezou krkem. Pojďme vzít bčkový film, obsadíme tam slavného herce z minulého tisíciletí a ono to nějak dopadne. Tenhle film by bohužel nevynikal ani před dvaceti lety a to sem ještě hodnej.
Tísňová linka (2013)
Perfektni atmosféra a musím říct, že každá z postav byla zahraná na 120%, to dělá z celkem normalního příběhu hodně kvalitní film.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Tak tohle opravdu ne. Ta snaha udělat uměle trapný film byla překonáná a je naprosto ubohý. Nenapadá mě žádná pozitivní věc na tomhle filmu. Jediný moment, kdy sem se zasmál, nastal když film skončil a já se cítil náramně šťastný, prostě jen proto, že už se na to nemusím dívat. Za tenhle film, bych zasloužil Oscara já, že sem jej zvládl až k titulkům.
Patrola (2012)
Takový běžný den policisty v ghettu. Hodně dobrá práce kamer, bez nich by ten film, aspoň pro mě, nestál za zmínku.
Rivalové (1996)
Příjemná komedie, u které se sice nebudete válet smíchy po zemi, ale celkově je to všechno hrozně příjemně koukatelný.