Poslední recenze (22)
Pokání (2007)
Film, od kterého se nezvednete snad ani kdyby hořelo a závěr filmu: jedním slovem dechberoucí!
2 dny v Paříži (2007)
Film, který na mě i týden po shlédnutí působí rozporuplně. V podstatě první víc jak polovina filmu mě příliš nebavila, ale posledních dvacet minut od scénky ve fastfoodu jsem se opravdu musela smát (scéna s vílou a pozdější Goldbergovo převyprávění celého dne je prostě skvostná), takže jsem se nakonec rozhodla pro neurčité hodnocení třemi hvězdami. Celkově mě příběh jako takový nechytil, přestože že Julii Delpy moc nemusím, tak v tomto filmu se mi moc líbila a Adam Goldberg tady byl jednoznačně nejlepší, řekla bych, že díky jemu ten film má trochu šťávy. Možná se k filmu po nějakém čase vrátím a pokusíme se film ještě více strávit.
Kámoš (2006)
Jiným pohledem zpracovaný film o zvláštním kamarádství. Němci točí své filmy takovým zvláštním způsobem, že téměř všechny komedie mají velmi "nekomediální" děj, přesto mě Kámoš velmi bavil. Jednoduchý příběh skvěle zahraný hlavními postavami tak, že to člověka přinutí se zamyslet nad životem. Velmi dobrý film.