Poslední recenze (12)
Terminátor: Temný osud (2019)
Pecka ! Mne sa film páčil :)
Samsara (2011)
Tento počin si pozri. Pochopíš ho v takej úrovni v akej máš vedomie.
Doktor Strange (2016)
Jedná hviezda za niečo a jedna hviezda niečo, ale fakt silné dve hviezdy.... ale nebolo tam zas toľko klišé aspoň.
Poslední deníček (27)
Kate Upton
.