Recenze (283)
Slídil (2014)
Divná béčková produkce, zavádějící efektní generalizace a typizace a pár technických poznámek pod čarou, ale Gyllenhaal zabil. Zvláštěpak cením výraz a slovník.
Whiplash (2014)
Těžko si představím své filmové dobrovůle vzdálenější motiv, než je příběh jazzového bubeníka. A přesto jsem se přistihla, jak na tý první soutěži zatajuju dech a na konci chci tleskat.
Malá smrt (2014)
Brekeke. Kdyby to bylo víc drama než komedie, nebylo by to tak vtipné. Což by byla škoda, protože by museli vyhodit running joke se Stevem. Kdyby to bylo víc drama, bylo by to solidní drama; mindset v situaci, kdy je jednodušší přiznat "nevěru", je zajímavé téma. +1 za sympatické, neokoukané herce.
Teorie všeho (2014)
A to je všechno?
Nymfomanka, část II. (2013)
Kontroverzní? Von Trierova bába je kontroverzní. Ještě více WTF? momentů než první díl, a to už je opravdu velká spousta WTF? momentů. Milionář z chatrče pro intelektuály. Dojem vykoupila tečka a obsazení (platí i/zejména pro jedničku).
Nymfomanka, část I. (2013)
Po delší době v()n Trierův film, který se mi líbil, a zároveň, co si budeme povídat, strašně nelíbil. Nechápu, že post-Dogme 95 toleruje takovejch canců. Za ty Fibonacciho analogie by měl někdo dostat na holou.
Bronson (2008)
Muzikál z vězení, jak to umí jen Nicolas Winding.
Wanted (2008)
Wanted je hlavně pro lidi, co maj rádi zbytečný filmy.
Birdman (2014)
Nevím jak vy, ale já byla zklamaná. Hm, vy asi ne.
Miluj souseda svého (2014)
Bill Murray, v parádní variaci Gran Torino - Big Lebowski, totálně zabil. Stejně jako Naomi Watts. Vyhodila bych celou linii s tím malým chytrákem a jeho matkou. Akorát by se to pak jmenovalo Big Lebowski 2. Nebo Gran Torino: Rise of a Warrior. Taky škoda toho debilního názvu v české distribuci.