Recenze (576)
Solaris (2002)
Bohužel mě to vůbec neoslovilo a přitom to není úplně nepodobné (motivem života a smrti) mé oblíbené Fontáně...
A.I. Umělá inteligence (2001)
Jsem naprosto v šoku!!! Do scény se zamrznutím v moři se jednalo o hodně zajímavý scifi a skončit to touhle scénou, tak bez debat 4-5 hvězd... jenže pánům tvůrcům se film zdal asi moc pesimistický a z obav o tržby nasadili ten nejdebilnější, nejstupidnější, nejhovadštější a nejzhulenější závěr v historii kinematografie... Obrovskej trapas a zklamání z jinak dobrýho filmu!!!
Konečná (2013)
Arnold je můj oblíbenej herec, ale tohle je fakt špatný béčko, který ani on nezachrání
Joey (2004) (seriál)
Celý to má 3-4 hvězdičkovou úroveň do chvíle, co se na scéně objeví postava Jimmyho... pak jde bohužel kvalita i humor díl od dílu někam směrem ke Comebacku
Tři (2005)
Příběh slabej, postavy se chovaj extrémně nelogicky, ale přesto se mi tenhle film něčím líbí - že by tím prostředím, testosteronovou válkou mezi Billym a Juanem, nebo snad i postavou Kelly Brook?
Bathory (2008)
Pokus o česko-slovenský velkofilm dopadl dost špatně - chvílema to vypadá jak štědrovečerní pohádka, pak zase jako rádoby horor, potom přijede Bolek Polívka na "samochodnejch lyžích" jak z dílny Járy Cimrmana apod.
Rivalové (2013)
Možná kdybych byl fanda formulí, viděl bych tu "dokonalost" tohohle filmu... ale protože nejsem, je pro mě Rush filmem o sportu, co mi absolutně nic neříká, s hlavníma postavama co mi jsou totálně nesympatický a celková zápletka mi přijde poměrně dost nudná...
Vlk z Wall Street (2013)
Sice film vykresluje Belforta jako vlastně takovýho celkem pohodovýho "pártybóje", ale i tak je to jízda plná skvělýho černýho humoru od začátku do konce
Samotáři (2000)
Jeden z mála českejch filmů na kterej se dá opakovaně dívat
Občan Havel (2007)
Velice zajímavý autentický dokument o zákulisí vrcholový český politiky