Recenze (392)
Noční jezdci (1981)
neprávem opomíjený film
Vyhnanec (1999)
Nejvíc mne dojalo že místo vyrcholení a vygradování zápletky se objevily titulky :-)
451° Fahrenheita (1966)
Film kde slovo požárník získalo nový význam...
Zlá krev (1986) (seriál)
Pokračování sňatků z rozumu je slabý odvar předchozí série. Ale i tak je to dílo vymykající se běžným škálám. Bohužel je vidět nutnost vyzdvižení témat poplatných době. Již to není sonda do dějin rodiny konce 19.stol. ale až nezdravě jsou upřednostňovány dějiny sociálního hnutí (čti dělnického). Toto je jeden ze seriálů kde V.Postráneckého fakt rád nemám. Naopak musím vyzdvihnout výkon T.Medvecké a samozřejmě vždyúžasné J.Jiráskové
Sňatky z rozumu (1968) (seriál)
Musím vyzdvihnout výkon Jiřího Valy, toho herce malých rolí a Jiřiny Jiráskové hrající ženu velkého vyzařování. Bohužel je škoda že pokračování již není v té uvolněné romantice, ale je silně sešněrováno normalizací. Kdo neví kdo jsou "Staročeši", tak zde se to dozví.
Sněhurka a lovec (2012)
Začalo to dobře, ale pak už to byla jenom jedna velká, dlouhá, protáhlá nuda zabalená v pozlaceném obalu předraženém jak české dálnice. Obě hvězdičky jsou za vizuální efekty.
Hunger Games (2012)
něco hodně podobného se už odehráválo v tomto filmu
Rádio Rebel (2012) (TV film)
Člověk se na to nemusí ani dívat aby věděl co se bude dít a jak to dopadne... a ten dabing byl příšerný!
Ohnivé vozy (1981)
Ano, je to čistě o nezdolnosti, píli a vůli. Vangelis tomu dává tu správnou korunu a ideje jsou čisté. Podobné filmy: Kokosy na sněhu
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Říká se že věci se mají hýbat po Gaussově křivce a po špičce Fénixova řádu a Prince dvojí krve to šlo dolů. Dobře že to už více klesat nebude... Ale k filmu, nějak mi unikalo to vyvrcholení. Všude jsem slyšel o monstrózní bitvě o Bradavice a ono prd. Za 10minut bylo po všem. Poslední díl mi připomíná jakýsi komerčně zkonstruovaný slepenec. Zklamání