Oblíbené seriály (10)
Haló, haló! (1982)
Tento seriál jsem si moc zamiloval a jeho Britská vtipnost mě až dojímá. Děkuji. A na počest tohoto seriálu jsem udělal i fanclub na facebooku. Děkuji.
Vinaři (2014)
Sladký život Zacka a Codyho (2005)
Malá Velká Británie (2003)
Neuvěřitelná a reálná vtipnost.
Cyranův ostrov (2009)
Skvělý sitcom. Jenom škoda že se to odehrává v jedné místnosti. Inteligentní rozhovory jsem měl vždy rád :-) :-D
Děsivé dějiny (2009)
Naprosto výborný seriál :)
Kid vs Kat (2008)
Hodně štěstí, Charlie (2010)
Tento seriál prostě patří do mého dětství a mám vždy když mi bylo hůř tak jsem si zapnul TV a bylo mi ihned lépe.