Recenze (127)
Procitnutí v Garden State (2004)
Prekvapivo zaujímavý film.
Na dotek (2004)
Určite je zaujímavé pozerať sa ako profesionálne zahrajú herci jednotlivé postavy. Aj keď pri takomto obsadení sa nie je ani čomu diviť, že?
Miluj mě, prosím (2004)
Bolo to pekné, len škoda že to kazia vracaním sa do minulosti. Človek sa v tom môže stratiť.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Úplne obyčajný film ešte ako bonus s dojem kaziacimi prvkami.
Blízko od sebe (2013)
Pri tomto snímku si môžete uvedomiť, že keď k filmu je napísané len dráma ako žáner, nie je to nič pre vás.
Born to Race (2011)
Pozerateľné. Odlišuje sa to aspoň trochu od ostatných v podobnom žánre a to podaním. Románik je klišé, ale pri dnešnej dostupnosti informácii, čo nie je?
Pravidla zasnoubení (2007) (seriál)
Je fakt škoda, že herci sú drevení a čakajú, neviem, či kým sa komparz dosmeje. Naviac Spade sa pre tú rolu vôbec nehodí a je to slabý odvar toho, čo by ste hladali inde, ale je fakt, že idey ohľadom záväzkov sú dobre zachytené.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Príliš nadhotený kvôli slepému nadšeniu fanúšikov
Born to Race: Fast Track (2014)
Nič zaujímavé, naozaj, choďte ďalej pozrieť lepšie kúsky.
Nájemní vrazi (1995)
Príliš dlhé, ostal znudený výraz, na dnešnú dobu celkom predvídateľný záver, ktorý je v každom druhom filme.