Recenze (127)
Mechanik zabiják (2011)
Kebyže nepríde takzvaný moment prekvapenia (pre niekoho možno), tak je to stereotypná nuda.
Neutečeš (2014)
Celé je to padnuté na hlavu. Neukojený duch. Ale tie prvky strachu sú lepšie než o čo sa pokúšajú niektorí režiséri v poslednej dobe, takže sa to dá dopozerať.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Je to riadna blbina, ale chápem prečo to ľudia majú radi.
Kurýr 3 (2008)
Toto bolo ale oveľa lepšie ako predchádzajúci diel. Statham samozrejme pozdvihne úroveň filmu, opäť a v roli zloducha Robert Knepper fajnovo odvedená práca.
Sejmi je všechny (2007)
taká akčná/ snaha o komédiu, skôr pre teenagerov
Rychle a zběsile 7 (2015)
Ako začínalo a bolo obľúbené u mňa, tak už to začína byť dobrá vtákovina celá séria.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Počas filmu v istých scénach ma napadalo len, to je ale vtákovina.
Není co ztratit (1997)
Fajn komédia s dobrými gagmi v časoch keď bol Martin Lawrence fakt vtipný.
Mizerové II (2003)
Môžeme sa zhodnúť na tom, že 2 je lepšia ako jednotka. Mike je opäť drsňák, Marcus je opäť zábavný, efekty sú cenené.
Iron Man 2 (2010)
Slabé a pre deti. Keby niektoré činy vo filme si tak moc neprotirečili, tak by mal film oveľa väčšiu hodnotu. Narážam na také otrepané scény ako keď stáli v stredu kruhu plných robotov, čo na nich strieľali a podobne